we.CONECT Global Leaders GmbH |

3rd Pharma M2R Minds 2014

Pharma M2R Minds 2014

Keep Up To Speed: From Maintenance to Reliability | Optimising Processes | Reaching Overall Equipment Efficiency | Developing an Effective Asset Lifecycle Management | Using New Technologies

November 13 - 14, 2014 | Steigenberger Hotel Berlin | http://pharma-maintenance2014.we-conect.com

For the third time, we.CONECT presents the European Pharma M2R 2014 the international networking event for Pharmaceutical Maintenance that focuses on Pharma, Biotech, Life Science, Medical Devices, Packaging and other GMP-related industries. More than 100 experts and senior managers will meet in Berlin on November 13-14, 2014 to discuss and share their experiences on challenges and solutions, technologies, trends and best practice innovations in the field of maintenance, plant asset management and equipment reliability.

KEYNOTE SPEAKERS 2014

Short summaries of the keynote presentations at the Pharma M2R Minds 2014 in Berlin:

Jim Kelly, Director of Asset Management, World Wide Engineering and Technical Operations at Johnson & Johnson Ireland will hold a case study on Maintenance Management in an Asset Management Environment Redundant or Relevant? and will examine the question if this management at J&J is necessary.  In this context he will talk about the future of maintenance and asset management.

During his World Café, Christian Thöne, VP Knowledge Management at Bayer Health Care Germany will discuss which elements of total productive maintenance have already been piloted and implemented by the participants. He will talk about the real-life benefits from TPM implementations and answer if this is a technical project or a change management task.

In his case study Using RCA to turn Reactive Events into Proactive Improvement Opportunities, Mike Cook, Maintenance Reliability Manager Plant Engineering & Maintenance at Merck Inc. USA will focus on the development of a system that determines the proper level of response to the events in terms of urgency and resources to be used by. Moreover he will debate the Data Driven Reliability Process.

Networking Benchmarking Knowledge Transfer in Teams

Benefit from best-practice-sharing based on individual experience, multi-faceted knowledge-transfer, innovative new ideas and effective solutions for the complex challenges your business is facing - All of this with maximum interactivity amongst colleagues and peers from the industry.

BRING THE TEAM!

Save yourself the time of distributing your new knowledge to your colleagues within the company and participate in our highly interactive sessions together as a team.

ü 2nd DELEGATE 25 % DISCOUNT on the standard registration fee

ü 3rd - 4th DELEGATE 35 % DISCOUNT on the standard registration fee

ü 5th + DELEGATE 50 % DISCOUNT on the standard registration fee

You can find more Information about the Team Discount here.

If you are interested in exchanging fresh approaches and new inspiration on how to empower your companys efforts in maintenance, technical services and engineering you should not miss the Pharma M2R Minds 2014. Please visit our Homepage for more information about the event.

Web: http://pharma-maintenance2014.we-conect.com

Für den Inhalt der Pressemitteilung ist der Einsteller, Josefine Fuegener, verantwortlich.

Pressemitteilungstext: 459 Wörter, 5237 Zeichen. Als Spam melden

Unternehmensprofil: we.CONECT Global Leaders GmbH

we.CONECT Global Leaders ist ein internationaler Anbieter von Netzwerkplattformen für Führungskräfte.

Im Mittelpunkt von allem was wir tun, steht ein grundlegendes Vertrauen in die Kraft und die Fähigkeiten der Menschen, mit denen wir zusammenarbeiten.

Wir kümmern uns um unsere Kunden, unsere Partner und unsere Mitarbeiter. Das ist unser Antrieb und wesentlicher Bestandteil unserer Arbeit. Wir investieren unsere Zeit, unser Wissen und unsere Kraft voll und ganz in die Entwicklung unserer Produkte. Diese Philosophie setzt ein Klima voraus, in dem Ideen und Menschen mit ihren Aufgaben wachsen können, in dem offenes Denken und Partizipation gefördert werden und in dem frische, innovative Ansätze und neue Gesichter jederzeit willkommen sind.

Bei we.CONECT stehen die Menschen und der intensive Informationsaustausch an erster Stelle. Zählen wir das Know-how unserer Mitarbeiter in den Bereichen Research, Marketing und Organisation zusammen, stehen hinter we.CONECT mehr als 40 Jahre Erfahrung. Wir glauben, dass es keinen Ersatz für persönliches Kennenlernen, den Austausch von Ideen und Best Practices gibt. Wir setzen deshalb bei unseren Formaten auf Interaktion und helfen so unseren Kunden, ihre individuellen Ziele zu erreichen. we.CONECT veranstaltet mehr als 30 einzigartige Netzwerkplattformen pro Jahr, mit dem Fokus auf Best Practices von Weltmarktführern.

Wir messen uns an hohen Standards bei der Entwicklung unserer Produkte, sprechen mit renommierten Managern und Führungskräften und schaffen einzigartige Live Events.

Weitere Pressemitteilungen von we.CONECT Global Leaders GmbH lesen:

we.CONECT Global Leaders GmbH | 07.12.2015

conect’in – SUCHEN. FINDEN. MATCHEN. LEADS.

Wir stellen vor: conect‘in – die Business Matchmaking Community von we.CONECT   Mit der neuen Online Matching Plattform für Führungskräfte und Manager finden Sie schnell und einfach die besten Gesprächspartner für Benchmarking und einen Erf...
we.conect Global Leaders GmbH | 20.10.2015

Delivery of Things World 2015 - Business Partner

April 25-26, 2016 | Maritim proArte Hotel Berlin, Germany www.deliveryofthingsworld.com Delivery of Things World is the industry event for international C-level executives and directors from across all sectors that are affected by the need to turn th...