we.CONECT Global Leaders GmbH |

Intra.NET Reloaded Berlin 2015

April 27-28, 2015 | Kosmos Cinema / Park Inn Hotel | Berlin, Germany

intra-net2015.we-conect.com

The Intra.NET Reloaded Berlin 2015 comes back for the 4th time and aims at connecting over 300 business, communication, knowledge, human resource and technology managers from international industries to bridge any existing gaps between all the parties involved in intranet, collaboration or knowledge management platform projects.

Our mission is to create an interactive platform where all social intranet stakeholders can connect and engage employees, leverage technology, streamline knowledge, cope with transformation processes in the age of digitalization and most of all: create added value to platform tools and related communication strategies.

The Intra.NET Reloaded Berlin 2015 will address and explore the following topics:

·         Strategy: How to leverage business value of social intranet strategies?

·         Business: How to streamline workflow processes?

·         Communication: How to harness communication processes within a getting-social enterprise?

·         Integration: How to set up and execute a fully integrated roadmap that effectively integrates diversified communication channels and their content?

·         Business Strategies: How to gain management buy-in and add value to your business?

·         Information Sharing: How to capture, retain and share critical knowledge and content on (merged) platforms and manage it?

·         Technology: How to support platform, social tools & technology integration?

·         User Experience Design: How to develop and integrate a personalized user experience that features also optimized search & find applications?

·         User Adoption: How to increase user adoption and leverage employee engagement?

Confirmed keynote speakers presenting end-user case studies already include:

·         Head of Digital Workplace, Maersk Group/Denmark

·         Head of Collaboration and Communication Methods and Tools, HELLA KGaA/Germany

·         Head of User Experience Design, Philip Morris International Management SA/Switzerland

·         Head of Global Internal Communications & Social Media, APM Terminal /The Netherlands

The Intra.NET Reloaded Berlin 2015 offers an exclusive interactive format including:

·         More than 300 cross-industry leaders

·         Over 35 expert speakers presenting 20+ case studies and moderating 12 World Café, 10 Challenge Your Peers, 6 Ice Breaker and 2 Training sessions

·         Take part in the 3rd Intra.NET Award to benchmark your project

The event is designed to help business, communications, human resource, knowledge and IT managers connect and share to increase work efficiency and effectiveness. Only through collaboration can all these intranet stakeholders successfully create the future connected enterprise.

Join the conversations over 2 days to gain a deeper understanding of how to reveal the business value of intranets, social collaboration platforms and technologies, as well as how to leverage internal communication and information-sharing processes.

To keep up to date on the programme and find out more on the topics, the session formats and what we have in store for you, check out the Intra.NET Reloaded Berlin 2015 brochure.

For more information about the Intra.NET Reloaded Berlin 2015, get in touch with:

Elise Orhan

Marketing Development Manager

we.CONECT Global Leaders GmbH

Phone: +49 (0)30 52 10 70 3 - 84

Email: elise.orhan@we-conect.com

Web: http://intra-net2015.we-conect.com/en/

Für den Inhalt der Pressemitteilung ist der Einsteller, Elise Orhan (Tel.: 03052107030), verantwortlich.

Keywords: conference, 2015, berlin, intranet, corporate

Pressemitteilungstext: 529 Wörter, 7331 Zeichen. Als Spam melden

Unternehmensprofil: we.CONECT Global Leaders GmbH

we.CONECT Global Leaders ist ein internationaler Anbieter von Netzwerkplattformen für Führungskräfte.

Im Mittelpunkt von allem was wir tun, steht ein grundlegendes Vertrauen in die Kraft und die Fähigkeiten der Menschen, mit denen wir zusammenarbeiten.

Wir kümmern uns um unsere Kunden, unsere Partner und unsere Mitarbeiter. Das ist unser Antrieb und wesentlicher Bestandteil unserer Arbeit. Wir investieren unsere Zeit, unser Wissen und unsere Kraft voll und ganz in die Entwicklung unserer Produkte. Diese Philosophie setzt ein Klima voraus, in dem Ideen und Menschen mit ihren Aufgaben wachsen können, in dem offenes Denken und Partizipation gefördert werden und in dem frische, innovative Ansätze und neue Gesichter jederzeit willkommen sind.

Bei we.CONECT stehen die Menschen und der intensive Informationsaustausch an erster Stelle. Zählen wir das Know-how unserer Mitarbeiter in den Bereichen Research, Marketing und Organisation zusammen, stehen hinter we.CONECT mehr als 40 Jahre Erfahrung. Wir glauben, dass es keinen Ersatz für persönliches Kennenlernen, den Austausch von Ideen und Best Practices gibt. Wir setzen deshalb bei unseren Formaten auf Interaktion und helfen so unseren Kunden, ihre individuellen Ziele zu erreichen. we.CONECT veranstaltet mehr als 30 einzigartige Netzwerkplattformen pro Jahr, mit dem Fokus auf Best Practices von Weltmarktführern.

Wir messen uns an hohen Standards bei der Entwicklung unserer Produkte, sprechen mit renommierten Managern und Führungskräften und schaffen einzigartige Live Events.

Weitere Pressemitteilungen von we.CONECT Global Leaders GmbH lesen:

we.CONECT Global Leaders GmbH | 07.12.2015

conect’in – SUCHEN. FINDEN. MATCHEN. LEADS.

Wir stellen vor: conect‘in – die Business Matchmaking Community von we.CONECT   Mit der neuen Online Matching Plattform für Führungskräfte und Manager finden Sie schnell und einfach die besten Gesprächspartner für Benchmarking und einen Erf...
we.conect Global Leaders GmbH | 20.10.2015

Delivery of Things World 2015 - Business Partner

April 25-26, 2016 | Maritim proArte Hotel Berlin, Germany www.deliveryofthingsworld.com Delivery of Things World is the industry event for international C-level executives and directors from across all sectors that are affected by the need to turn th...