Porsche Webtunes Vol. 5 Macan 'Life Intensified'

Von LAVA Jam

Der Soundtrack zum neuem Porsche Macan ist da: Porsche Webtunes Vol. 5 - 'Life Intensified', die Musik für den intensivierten Fahrspaß mit dem neuen Porsche Macan.
Thumb

Verschiedenste Künstler haben zum Soundtrack des neuen Porsches beigetragen. Durch die große Vielfalt und Abwechslung der 12 Songs wurde eine musikalische Welt für einen individuellen Lifestyle entwickelt. Von Electro über New Age, Rock und Funk haben doch alle Stücke eines gemeinsam: das intensive Erleben und den energiegeladenen, selbstbewussten Sound des neuen SUVs. Der Sound der rauen Natur und der rasanten Welt der Großstadt - mach ihn zum Soundtrack deines Lebens.

Die Compilation mit 12 Stücken ist ab heute (09.04.2014) digital zum Download im iTunes Store und Amazon verfügbar.

----------------------------------------------------

The Soundtrack for the new Porsche Macan is available: Porsche Webtunes Vol. 5 - "Life Intensified", the music for the intensified driving pleasure with the new Porsche Macan.

Various Artists contributed their music to the soundtrack of the new Porsche. Due to the great diversity and variety of the 12 songs a musical world for a indivual lifestyle has been developed. From electro to new age, rock and funk all songs have something in common: the intensive experience and the energetic, self-confident sound of the new SUV. The sound of the rough natur and the rapid city - make it to the soundtrack of your life.

The compilation containing 12 songs is now available (09.04.2014) for download on the iTunes Store and Amazon.